ıllıllı همه چی دونیıllıllı

همه چی تو اینجا داریم

چند جوک کامپیوتری باحال

================

مرکز مشاوره : چه نوع کامپیوتری دارید ؟

مشتری : یک کامپیوتر سفید…

  ================

مشتری : سلام، من «سلین» هستم. نمی تونم دیسکتم رو دربیارم

مرکز : سعی کردین دکمه رو فشار بدین ؟

مشتری : آره، ولی اون واقعاً گیر کرده

مرکز : این خوب نیست، من یک یادداشت آماده می کنم…

مشتری : نه … صبر کن … من هنوز نذاشتمش تو درایو … هنوز روی میزمه .. ببخشید …

================


مرکز : روی آیکن My Computer در سمت چپ صفحه کلیک کن.

مشتری : سمت چپ شما یا سمت چپ من؟

================


مرکز : روز خوش، چه کمکی از من برمیاد؟

مشتری : سلام … من نمی تونم پرینت کنم.

مرکز : میشه لطفاً روی Start کلیک کنید و  …

مشتری : گوش کن رفیق ؛ برای من اصطلاحات فنی نیار! من بیل گیتس نیستم، لعنتی!

================


مشتری : سلام، عصرتون بخیر، من مارتا هستم، نمی تونم پرینت بگیرم. هر دفعه سعی می کنم میگه : «نمی تونم پرینتر رو پیدا کنم» من حتی پرینتر رو بلند کردم و جلوی مانیتور گذاشتم ، اما کامپیوتر هنوز میگه نمی تونه پیداش کنه…

================

  یه دختری خواستگاراش زیادن با Disk Defragmenter به همه جواب می ده....

================

 یه بار یه زنه افسرده می شه با Check Now دوباره بر می گرده به حالت اولش...

================

 یه بار یه مرده تصادف می کنه بعد می بینن حافظه اش از بین رفته ، حافظه اش رو Fdisk می کنن و دوباره ویندوز نصب می کنن..

================

 یه بار یه نفر تصادف می کنه با System Restore بر می گرده به روز قبل از تصادف....

================

  یه بار یه مرده زن دوم می گیره ، واسه اینکه زن اولش با خبر نشه واسه زن دومش یه Folder zip می سازه و براش پسورد میزاره...

================

 

broken heartlaughheartyes

نظر دهی یادتون نره

 

 

۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان